MOverio bt-100، عینک واقعیت مجازی جدید اپسون


wellcome to nano world(think different)

be weblage Aron joon va mahdis joon khosh omadin nazar yadeton nareha

مدل های مختلفی از عینک های واقعیت مجازی در بازار موجود است. اکثر آنها ظاهری بزرگ و عجيب دارند و عده ای از کاربران در حین استفاده از آنها معذب هستند. علاوه بر آن در حین استفاده از اين عینک ها، کاربران تا زمانی که آن را از روی چشمان خود بر ندارند، از اتفاقات پیرامون خود مطلع نمی شوند.

 

شرکت اپسون عينک واقعیت مجازی جدید خود را با مدل Moverio BT-100 معرفی کرده است. در طراحی اين عینک به حل این دو مشکل انديشيده شده است. ظاهر آن نسبت به محصولات موجود در بازار کمی ساده تر شده تا استفاده از آن برای کاربران آسان تر باشد. از طرفی در زمان استفاده از اين محصول کاربر به راحتی می تواند فضای اطراف خود را ببیند و از اتفاقات پیرامون خود مطلع شود.

 

هر کدام از شيشه های اين عینک يک نمایشگر با رزولوشن 540*960 پیکسل است و وضعيت نیمه شفاف آن به گونه ای است که چشمان کاربر از پشت آن ديده می شود و کاربر می تواند عکس العمل اطرافيان خود را به راحتی ببیند. اینکه کاربر بتواند در حین ديدن یک فايل ویدیویی بر روی نمايشگر های اين عینک به طور همزمان فضای اطراف خود را نیز ببيند ويژگی بسیار مهمی است که این محصول اپسون را نسبت به هم نسلان خود يک سر و گردن بالاتر برده است.

 

اين عینک به سيستم عامل اندوريد 2.2 مجهز شده است. در ضمن از طريق شبکه وای فای و بلوتوث می تواند به دریافت اطلاعات و فايل های ويديويی جهت نمايش بپردازد. تنها کافی است به کمک يک مودم وایرلس، عينک واقعیت مجازی خود را آنلاین کرده تا بتوانيد ایمیل های خود را چک کنيد و بین کليپ های يوتوب سر بخورديد.

 

عمر باتری قابل شارژ آن 6 ساعت است و قرار است از 25 نوامبر امسال در ژاپن با قیمت 643 دلار به فروش برسد. علاقمندان به محصولات واقعيت مجازی می توانند در هفته های آتی محصول جديد اپسون را با ویژگی منحصر به فردش در بازار ملاقات کنند. اپسون برای شما با محصول جدیدش لحظات خوب و خوشی را آرزو می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,ساعت 18:5 توسط Aron va mahdis| |


Power By: LoxBlog.Com